2018. június 22. 00:22 - NagyCsaba

Mi ez?

Már több, mint négy éve, hogy csatlakoztam az Országos Jóságos Mentőszolgálat kötelékéhet, mint gépjárművezető. Hosszas töprengés után úgy döntöttem, hogy egy blog formájában szeretném bemutatni, hogyan is telnek itt a mindennapok. De tisztázzunk valamit! Bármilyen történet negatívan mutatja be akár az Országos Jóságost, akár a kollégáimat, jómagam vagy a betegeket, ez nem a lejáratás(uk)ról szól. A célom az, hogy bemutassam reálisan, milyen valójában Magyarországon a mentősök élete nap, mint nap. Az itt tapasztaltak vettek rá arra, hogy úgy döntöttem rendszeresen fogok megosztani veletek sztorikat, hogy kicsit belássatok a kulisszák mögé. Sajnos több a negatív tapasztalat, mint a pozitív, de szerintem ez a legtöbb munkahelyen így van. A környezet és a vele járó megterhelés nem egyforma. Az itt leírt történetek nagyjából kronológiai sorrendben kerülnek megjelenésre és a lehető legtöbbet próbálok majd visszaadni a miliőből, amit tapasztalunk a kollégákkal. Éppen ezért előre elnézést kell kérnem az esetleges vulgáris szavak használatáért, a hétköznapi emberek szemében morbidnak tűnő dolgokért, megnyilvánulásokért. A betegek neveit minden esetben meg fogom változtatni, mert van ez a frankó GDPR, meg egyéb beteg jogok is. A koruk és nemük változtatás nélkül fog szerepelni. 

Először saját szórakozásból kezdtem el jegyzetelni ezeket a történeteket, mert én sem hittem el, hogy ez valójában igaz. Most már van időm kidolgozni a jegyzeteket, így egyre inkább fejezetek vagy kisebb történetek gyűjteményévé kezd összeállni, amelyek bemutatják az Országos Jóságos Mentőszolgálat működést. Nem célom sem a cég, sem a kollégáim negatív bemutatása, inkább egy képet szeretnék alkotni az olvasó szemében arról, hogy miről is szól ez az egész. Majd az olvasó eldönti, hogy mivé formálódik a fejében: igaz, vagy kitalált történetként tekint-e azokra az esetekre, amikkel nap, mint nap találkozunk.

 

A leírtakhoz minden jogot fenntartok.

 

Jó szórakozást!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szaguldomuszak.blog.hu/api/trackback/id/tr4714063827
süti beállítások módosítása